Путівник про НРІ за авторами
Друкарня:
Iryna Shvets metamore
Як налаштувати безкоштовний сервер Oracle Cloud для хостингу Foundry vtt
shaggy_scarecrow
Про соло режим в НРІ
Поки електрохарчування не було…
Поки електрохарчування не було, якраз дочитав перший розділ першої частини книги The Role-Playing Society Essays on the Cultural Influence of RPGs.
False Saint chsvkoldun
Гоббіт, котрий зайшов занадто Глибоко
Історія про Гоббіта у одному з всесвітів Підземель та Драконів, який зайшов занадто глибоко в пошуках, чого би там не було
Лана orpiona
Demyan gCtAPIkqoOFZDJ8
Як зробити просту ширму майстра
Ігор Меліхов IchZerowan
50 ідей різдвяних подарунків любителям Dungeons & Dragons та інших настільних рольових ігор у 2024 році
В чому магія “Магії“? Розбираємось із найпопулярнішою колекційною картковою грою
za3DopoGo
Illair DENSE FOREST CAMP https://t.me/dfcamp
Вказівники на роздоріжжі
формату гри "пісочниця", Нульова сесія та білий аркуш
НРІ під мікроскопом
Приклад гри Космічного ковбоя
НРІ після дистиляції та циклічний трикутник
НРІ у розрізі та настільно-рольовий індекс
Пропоную розглянути кілька цікавих технологій що вплинули на розвиток людства до 2075го горку(https://telegra.ph/Revolyucіjnі-tehnologіi-majbutnogo-09-21),
Oxymask 2nd breath(https://telegra.ph/Oxymask-2nd-breath-10-03)
EPOZt0BIYp8-Un4 Олексій Чугай
Знайомство з системою 2d20 на прикладі Achtung! Ctulhu.
Олександр Бай eshin_nightrunner
Реквієм вампірів у Світі Темряви
HradSpain
Як я став майстром НРІ
Тижневі монстри
Тижневі монстри 2
Тижневі Монстри 03
Тижневі монстри 04
Deity: Pharasma
Pathfinder2e Фаразма, невблаганна вартова життя та смерті, безжально нейтральна у своїх завданнях. Вона спостерігає за смертю немовлят, передчасним кінцем праведників і тривалим віком тиранів, не виносячи вироку щодо справедливості кожної смерті, зустрічаючи кожне нове життя однаково.
Створення персонажа під різні типи пригод
Велике потойбіччя / Great Beyond Частина перша — Внутрішні Сфери
Велике Потойбіччя / Great Beyond. Частина Друга — Зовнішні Сфери / Outer Sphere
the.pie_is_a.lie
Жахливі лиходії, або «Як створити іконічних антагоністів?»
Сценаристика для чайників, або «Як провести кінематографічну кампанію?»
Динаміка гри, або «Як уникнути 4- годинних сесій ні про що?»
Просунуті методи створення детективних історій, або «Як мені провести детективну кампанію?»
Таємниці відіграшу, про які ніхто не говорить, або «Як побудувати переконливих персонажів?»
Чому тобі варто додати у свою гру детективну історію, та як це зробити?
Шкідливі звички, які викликає DnD 5E, або «Чому я граю в усі ігри однаково?»
Чому я ніколи більше не зіграю у DnD 5E
То як, дідько, мені провести довгу кампанію?
Чому тобі не варто проводити кампанії по готовим книжкам
Головне правило Ведучих НРІ, або Чому твій реалістичний світ нікому не потрібен
TopographRPG https://t.me/TopographRPG -- багато матеріалів викладених в телеграмі
Топ-10 найкращих лиходіїв D&D для романтичних відносин
Текумель: Забутий ровесник D&D
Цього року НРІ спільнота святкує 50 років з виходу настільно-рольової гри Dungeons&Dragons, проте, ювілей не тільки в неї. Невдовзі після публікації першого видання D&D вийшла гра «Empire of the Petal Throne», що познайомила читачів із дивовижним світом Текумель.
Dark Sun: сетинг D&D загублений в пісках часу
Monster of the Week: Подвійний огляд на Хелловін
Досвідчена команда різношерстних мисливців на монстрів виходить на полювання.
16-хітовий дракон
Манчкіни у НРІ
"Манчкін" - це не тільки настільна гра, але й архетип гравця в D&D, Pathfinder та багатьох інших НРІ.
Топ 6 найсильніших приватних армій світу Cyberpunk Red
Правило крутизни в НРІ
Огляд фільму "Dungeons and Dragons: Честь злодіїв"
Огляд Apocalypse World
OSR: що це таке і чому «Старій школі» варто дати шанс
Драконячі шахи, гра зі світів D&D
Техніки написання пригод
Історія про Еріка та Газебо Жаху
Топ 7 найкращих НРІ для новачків
gmAndyLit
Що таке Настільні Рольові Ігри?
Україномовні Ютуб-канали про Настільні Рольові Ігри(https://telegra.ph/Ukrainomovnі-YUtub-kanali-pro-Nastіlnі-Rolovі-Іgri-02-25-2)
Євген Мокеєв eugenemokeiev
Як почати грати в наративні ігри?
Як опублікувати свою першу пригоду?
Денис Дадукевич pXIb8PYbL3InXXO
Shadowdark виправляє все, що не так з 5e (автор Барон де Роп для Dungeon Masterpiece)
Походження (раси) в Shadowdark (довільний переклад)
Класи в Shadowdark
Shadowdark (предісторії, мови, світогляд, релігія, спорядження, титули і інші деталі створення персонажа)
vbagnet
Як народити персонажа?
Текст як скульптура
Доступність контенту
Valora! mindlessloony
“Шалений” тейк про Ролплей в D&D та НРІ
Не днд - НРІ. Що робить НРІ -- нрі. Як грати для гравця
Юра Молчанов daviatorstorm
Місяці у ДНД. Кадендар Харптоса (переклад з англійської)
Пригоди Тарена Шепота. Частина 1. Десаринська долина. Таверна "Щасливий Гобіт". Підготовка до гір Мечів
Пригоди Тарена Шепота. Частина 2. Десаринська долина. Могильний ліс
Пригоди Тарена Шепота. Частина 3. Могильний ліс і привиди.
Пригоди Тарена Шепота. Частина 4. Могильний ліс. Руїни
saurs
Мій Ескапізм та його види як метод порятунку
Квест-книги (Escape Game)
квест книга. настільна гра
Рінограденції - як чудовий початок у криптозоології
richards.dungeons
D&D та НРІ: чому варто пограти?
D&D та НРІ: як провести гру?
D&D та НРІ: гайд новачка
Суспільство, наука, D&D та НРІ
Вітаю, ти 4-го рівня!
Про війну, пошук щастя, та D&D та НРІ
Бастіони у D&D 2024
Передісторії у D&D (2024)
Як створити персонажа на “D&D Beyond?” (2024)
Лист персонажа D&D (5e)
Передісторії для D&D (5е)
Як обрати клас та расу у D&D? (2024)
Як підняти рівень персонажа у D&D? (5е)
[Як створити персонажа для D&D? (5е)(https://drukarnia.com.ua/articles/yak-stvoriti-personazha-dlya-d-i-d-t9_lh)
Біла птаха ptaha
Рецепт культового твору (роздуми)
Банальні поради, щоб стати не банальним письменником.
negativo_ua
Посібник цілковитого початківця з комп'ютерів і програмування (переклад)
5 різновидів етичних дилем (переклад)
Чужинці та їх розробка (переклад)
Безініціативне дійство (бій без ініціативи) (переклад)
Поширені недомисли (переклад) (про космос)
Поради щодо головоломок + трохи прикладів (переклад)
Чому я граю в “вигадані ігри” – НРІ
Довкільний сторітелінг (переклад)
Архетипи гравців у НРІ (переклад)
Кмітлива підготовка (переклад)
Кмітлива підготовка, ч. 2 – Принципи кмітливої підготовки (переклад)
Кмітлива підготовка, ч. 3 – Розробка status quo (переклад)
Кмітлива підготовка, ч. 4 – Документи статусу кампаній – ДСК (переклад)
Розподілене місто (переклад)
Методика створення світу A.F.T.E.R. (переклад)
D&D – антисередньовічний світ (переклад)
Космос як океан, космічні кораблі як підводні човни (переклад)
Посібник з жорсткої НФ для аматорів (переклад)
Як створити пісочницю по Traveller (переклад)
Використання крилатих космічних кораблів (переклад)
Traveller: із самого початку – почніть з малого (переклад)
Навички як рятівні кидки (переклад)
Переходи за точками з урахуванням дельта-v (переклад)
Проводячи ігри, при організації космічних подорожей я віддаю перевагу переходам за точками.
Класичний Traveller: генерування світу – Гоні C844789-7 Ag S "Монета" (переклад)
Taras voncarstein123
Warhammer та варгейми
Настільні рольові ігри як спосіб пережити жахи московитського вторгення
paripaskalya - настільні ігри
Настільні ігри для початківців
Як обрати нову настільну гру у колекцію
Кайола rodovid
Скринька з Допотопного Світу
Фанделверські Епоси
Семигранник Долі
Маскарад Пригодників
Ієтунак: Перевтілення
Лука Бич Божий
Фейрі, що вижив
Одне тіло, три свідомості
Блог Сашка Asteniksа
Ідеї для енкаунтерів
d10 енкаунтерів - фентезі
d10 енкаунтерів - постап
d10 енкаунтерів для міста
Енкаунтери під час подорожі
Мирні енканутери під час подорожі
Підступні енкаунтери
Таблички для генерації
Табличка натхнення
Скарби у ваших іграх
Дика природа
Теги місій з Cities Without Numbers
Теги спільнот з Worlds Without Number
Теги персонажів з The Atlas of the Latter Earth
Загальні поради та нотатки
Історії - хомрул для оцифровки наслідків дій гравців
Системний розбір: WORLDS WITHOUT NUMBER та п'ята редакція D&D
Що таке рольова пісочниця?
Про OSR
Аргументи за те, щоб грати в ігри-пісочниці в НРІ
О відкритих ситуаціях
Сюжет у кампаніях-пісочницях
Бойові випробування у кампаніях пісочницях (ЛЦВ)
Випадкові зустрічі (енкаунтери)
Принципи бійок в кампаніях-пісочницях
Соціальна взаємодія в кампаніях-пісочницях
Дослідження в кампаніях-пісочницях
Біхевіоризм в кампаніях-пісочницях
Шаблони місій в постап-сетінгу
Позиція під час перевірки
Перевірки в Genesys та односторінковки
Чому мені цікаво створювати персонажа у Wildsea?
Чому мені подобається водити Wildsea?
Огляд системи “Кров сарматів” - хаку на “Blood of Pangea”
Лекція "Як виграти в НРІ?"
Поради по світобудові
Релігія у вашому світі
Уряд у королівствах вашого світу
Історія у ваших світах
Нації у ваших світах
Географія у ваших світах
Генерація міста
Генерація еліти (Court)
Генерація місць у дикий природі (Wilderness)
Генерація руїн
Генерація характерів
Контекстуалізація монстрів
Мотивація монстрів
Пісочниця та кіберпанк - рівні світу
Теми кіберпанку.
Генеруємо проблеми світу та міста в кіберпанк сетінгу
Фракції в постапок-сетінгу.
Створюємо фракцію в постап-сетінгу.
Створення руїн у постап-сетінгу.
Створення банди.
Створення мегакорпорації
Фракції в кампанії-пісочниці
НРІ Дизайн https://www.rpgdesign.net/
Asteniks
Тетяна Сопова
Масштабний онлайн-епік з Dungeons & Dragons “по-українськи”
Геловінський фестиваль від спільноти ІНРІУМ
Алекс Марченко
Рецензія на "Колекцію Українських Рольових Авантюр"
Іван Колесников
Чарівник: посібник для гравців Dungeons & Dragons
Olga Lebiga
GUMSHOE: кожну містифікацію буде розкрито
Привіт, з вами майже патентований майстер детективів, і сьогодні я розповім вам трохи про систему яка спеціально заточена щоб водити пригоди, що сфокусовані на розгадуванні загадок і з'ясуванні того що ж насправді відбувається.
Мечі Серпентину: механіка маневрів
Swords of the Serpentine: пригодницьке фентезі на детективному рушії
Про що поговорити після сесії: поради щодо змістовного відгуку.
gmonlineua Vlad Dracula
Як ви плануєте грати у цю гру?
Привіт, з вами GMonline, він же ж Vlad Dracula. Хочу поділитися з вами опитувальником, який ви зможете використовувати, щоб краще пояснити гравцям у що ви хочете грати або поставити ці питання як гравець групі.
Що за нрі школи?
Різні підходи до побудови історії
Мій найцінніший досвід у НРІ
Super8
“Розмір має значення“: кількість гравців в рольовій грі.
Вампіри всесвіту Vampire the Masquerade
10 унікальних НРІ, які варто спробувати кожному — мій суб’єктивний ТОП-10
Крізь темні серця: Відкриваючи емоційний світ Monsterhearts 2
Огляд Amber Diceless, або як виглядає НРІ, коли ми вбиваємо випадковість
Ніч змиває обличчя, але залишає маски: огляд другої редакції Urban Shadows
Eugene Mokeiev
Як вивчити нову настільно-рольову гру?
Вітання! Сьогоднішня нотатка на дуже важливу тему: як розширити свій горизонт та вивчити нову настільно-рольову гру в найшвидший термін? І як максимально ефективно навчити цій грі ваших гравців?
Як грати в ДнД легально?
Створюємо захоплюючі небойові сцени: про виклики навичок та годинники прогресу
Створюємо блоки статистики монстрів з TetraCube!
Драма навколо OGL 1.1 та майбутнє Dungeons & Dragons. Що робити авторам пригод?
Як опублікувати свою першу пригоду?
Як написати свою першу пригоду?
Як створюються детективні історії у Весен та чому цей підхід корисний для будь-якої НРІ
Підземелля: створюємо цікавий ігровий досвід
Випадкові зустрічі: як використовувати?
Цікаві бойові сцени і битви з босами
Наративні куби в Star Wars RPG і градація успіху в НРІ
Настільно-рольові ігри: огляд від спільноти ІНРІУМ
Нещодавно в телеграмі спільноти ІНРІУМ був флешмоб - учасники писали одне-два речення про свою улюблену рольовку. Тетяна і Слава зібрали їх докупи, а я оформив у вигляді статті. На мій погляд, вийшов непоганий огляд того які НРІ взагалі існують і популярні серед української спільноти. Бажаю приємного читання :)
Створюємо захоплюючі небойові сцени: про виклики навичок та годинники прогресу
Нотатки майстра: підготовка до гри vs підготовка до публікації
Світ темний, і ми живі: простота і екстраординарний сторітелінг Ten Candles
Створюємо мапи для ігор з Dungeondraft!
Symbaroum: Дослідження руїн та історії у світі темного фентезі
Верстаємо гоумбрю в офіційному стилі з GMBinder!
Помилки майстра: як виправляти і чи завжди варто це робити?
Пісочниці та лінійні пригоди: переваги та недоліки двох підходів
Як зробити ваш лор цікавим для гравців?
Подорожі в НРІ: великий гайд
Forbidden Lands: виживання і подорожі у світі фентезі
Про нагороди в НРІ
Про ігрові структури
Про епізодичні кампанії
The One Ring 2e: Рольові пригоди у Середзем'ї
Кандела Обскура: окультні розслідування від Critical Role
Створюємо місто для вашого сетингу
Підземелля: пишемо легенду для мапи
Ходи в підземеллі: структуруємо дослідження
Ten Candles: модулі від українських авторів
Маусріттер: хоробрі мишки в небезпечному світі
Бедлам! Переклад односторінкової рольової гри
Як написати пригоду-пісочницю
Рецензія на книгу "So you want to be a Game Master"
Порада з майстрування: описуйте проблему, а не пропонуйте її рішення
Як написати Таємницю для Весен
Legend in the Mist: наративне сільське фентезі
Клинки в Пітьмі: симулятор банди в вікторіанському місті з привидами
The Wildsea RPG: дослідження моря-лісу з оригінальними механіками
Як Wildsea допомагає спільному створенню історії в настільно-рольових іграх
Огляд доповнення Moria – Through the Doors of Durin для The One Ring 2e
Морія — це не набір готових пригод, і не кампанія в традиційному сенсі. Це величезна пісочниця, середовище, яке можна використати в ваших власних іграх так, як ви самі того забажаєте.
Весен: огляд збірок пригод A Wicked Secret та Seasons of Mystery
Огляд: популярні системи правил в настільно-рольових іграх
Into the Odd: Мінімалістична і стильна NSR-гра
Public Access: ностальгічний VHS-горор та інвертований детектив
Spire: The City Must Fall — революція в декораціях темного міського фентезі
Як почати грати в наративні ігри?
Slugblaster: підлітки на говербордах досліджують мультивсесвіт
DENSE FOREST CAMP https://t.me/dfcamp
🎲 НАШІ ІГРИ:
#sc | 📔 Космічний ковбой
→ Швидкий зліт (друк) (https://zhaba-igor.com/kosmichnyi-kovboi.-shvydkyi-zlit/)
→ Швидкий зліт (pdf) (https://dense-forest-camp.itch.io/space-cowboy-quick-ua)
→ Швидкий зліт (pdf, eng)
#es | ⚙️ Втеча! (https://docs.google.com/document/d/1vojlGfWTrHhwMlQ58RYwGI-5__cNEpT1mqYp7rtiYsE/edit#)
#tlo | 📔 The Last Orison
→ The Last Orison (друк) (https://zhaba-igor.com/the-last-orison/)
→ The Last Orison (pdf) (https://dense-forest-camp.itch.io/the-last-orison-ua)
→ The Last Orison (pdf, eng) (https://dense-forest-camp.itch.io/the-last-orison-eng)
#isw | ⚙️ Залізна присяга
Дизайн НРІ 101 (https://telegra.ph/Dizajn-NRІ-101-10-23)
Зміст каналу RPG Lab Gremlin https://t.me/rpg_lab_gremlin
📜 Статті та переклади (https://telegra.ph/RPG-Lab-Gremlin-Contents-03-09)
Загальне
Три критерії агентивності
Про підготовку та імпровізацію
Про перевірки характеристик, в OSR і PbtA
Около-OSR
Олдскульний простір та мідскульний час
Крадійські хитрощі
Дешманські наколіночні пісочниці
Про порожні кімнати
Про челендж Dungeon23
Давай повільніше, у тебе добре виходить
Проста метрика агентивності
Коліщатка в коліщатках: доказ доцільності жакоізації підземель
Більше роздумів про петлі в данжах
Чому мені подобаються правила LotFP
Blorb-принципи
Що ми випробовуємо?
Посібник з таємних дверей від Goblin Punch
Огляд Wolves Upon the Coast
Про Hazard System
Судження гри
Як підготувати олдскульну кампанію за пару годин
Як робити та не робити головоломки
Контрольний список для підземель
Різниця між звичайною та "Advanced" OSE
Що було до THAC0
Чаклунство та стіна щитів
Про легковісні "Nu-SR" ігри
Як вести переговори в OSR іграх на місці майстра
Правило "1-з-6"
Майстер гри – це Сатана
Простий гайд по гекскравлам
Чорний змій Брендонсфорда
Як вибрати рятівний кидок?
Використання крадійських навичок
Трохи про гекскравли
Напрями та бар'єри в гекскравлах
Про "хоррорність" LotFP
Около-PbtA
Часті питання про "пбташні" ігри
Про майстерські ходи в Краєходцях
Корабельні бої в Краєходцях
Підготовка загроз в Краєходцях
Огляд Monster of the Week
Про інше
Огляд гри Frontier Scum
Бігла критика Mothership 1e
Огляд гри Death in Space
📝 Короткі замітки
Про Purple Lotus
Про високорівневі закляття
Про квести
Про Frostbitten and Mutilated
Розрізненні думки про міські пригоди
Як вкотитись в OSR
Про відсутність уніфікації в OSR
Критика Roll Under Ability в OSR
Думки поради про підземелля для Dungeon23
Як нагенерити основу для чуток
Про "дублювання" SaveorDie кидків
Про NPC для ескалації
Про "час койота" в НРІ
Про "розповідання історій" в НРІ
OSE Хоумрули
Про початок гри 23 рівнями
Про Maid RPG
Про паперові книги правил
Історія Record of Lodoss War
Про звіти з ігор
Поради до конкурсу пригод для Каїрна
Про енкаунтери в гекскравлах
Про характеристики в морк боргах
Про "гру на перемогу" в НРІ
І ще трохи про "гру на перемогу"
На захист Фінча і компанії
Про монети та цінності
Кластери замість кімнат
Правила, хаки та переклади
Краєходці
+модуль
Пройдисвіт
Кров Сарматів
Вовки узбережжя
Ктулху в пітьмі
+Шіокава: перший модуль,
другий модуль
Модулі та пригоди
Переклад Цитадель зла
Переклад Зруйнована вежа Зенопа
Гробниця Аларіса
Краплина Хаосу
Позаконкурсні роботи для Каїрна: Побоїще долини Гримодолу
та Підземелля Лісу й Холоду
Ведмежий розлом
Переклад В'язниця ненависного самозванця
Переклад Темнолісся
Склеп Ренати Рибар
Redrick Підземельний синдром
Розробка пригод
Два режими творчості
"Ми зустріли" проти "Ми зробили"
На що звернути увагу, складаючи таблицю енкаунтерів для підземелля
Навіщо, все ж таки, нам ті петлі?
Продовжимо тему петель та "жакоїзації"
Симетрія в дизайні підземелля
Критерії нормального модуля
Рецензії, огляди, автори
Мій топ-5 авторів олдскульних пригод
Мистецтво рулінгів
Як працювати з найманцями
Використання варгеймових правил в пісочниці
Механіки старих редакцій
Поточнe
Про "легкі" OSR-системи
Новини про "Кас-Хатар"
"Кас-Хатар" та криза OGL
Кас-Хатар, російськомовна версія
Архів російскомовних матеріалів зі старого пабліку
Citycrawl
Часть 1: Карта и генератор улиц
Часть 2: Случайные столкновения
Часть 3: Другие правила и процедуры
Часть 4: Канализация как мета-подземелье
Часть 5: Случайные таблицы
Часть 6: Другой масштаб
Городская схема: быстрый способ картографировать город
Нужен ли ведущему план каждого здания в городе?
Рэдротика
Как начать кампанию по Рэдротике
Appendix N для Рэдротики
Tomb of Horrors
Анализ Tomb of Horrors, часть первая
Анализ Tomb of Horrors, часть вторая
Анализ Tomb of Horrors, часть третья
Анализ Tomb of Horrors, часть четвёртая
Анализ Tomb of Horrors, часть пятая
Анализ Tomb of Horrors, часть шестая
Анализ Tomb of Horrors, часть седьмая
Анализ Tomb of Horrors, часть восьмая
Анализ Tomb of Horrors, заключение
Ревью, рецензии, обзоры
Рецензия на Frostbitten & Mutilated
Рецензия на Veins of the Earth
Рецензия на The Hyqueous Vaults
Рецензия на The Cold Ruins of Lastlife
Рецензия на «Мечи и розы»
Dungeon Crawl Classics. Скрип мидскула на зубах
Рецензия на Maze of the Blue Medusa
Рецензия на City State of the Invincible Overlord (2004)
Рецензия на Silent Titans
Рецензия на DCC Lankhmar Boxed Set
Рецензия на второй выпуск фэнзина «Пустоши»
Рецензия на модуль Kidnap the Archpriest
Рецензия на Castle Xyntillan
Рецензия на The Halls of Arden Vul
Городские кампании, которые не потребуют от вас полгода на подготовку
Рецензия на Lankhmar, City of Adventure (1e AD&D)
Разработка приключений
Про головоломки
Нейминг — это важно
Скрытность для "воровских" модулей
Подготовка "воровского" модуля. Часть 1
Подготовка "воровского" модуля. Часть 2
Компоненты приключения
«Семена неземных наслаждений» — постмортем
Роль тоннелей и коридоров
Как сделать обычную локацию интереснее
Пара мыслей — про левел-дизайн, «Вора» и шкатулки с секретом
Потрясающий тайник из Axiom Verge — и как сделать такой же
Как писать модули. Структура текста
Механики старых редакций
Проблемы вора в B\X
Surprise Round в подробностях
Hit Dice и экономика хит-поинтов
Навыки в разных редакциях D&D
Искусство рулинга
Про OSR, высокую смертность и исследование
Мой взгляд на искусство рулинга
Искусство рулинга: бой
Слухи в играх старой школы. Часть 1. История и функции
Слухи в играх старой школы. Часть 2. Подготовка
Слухи в играх старой школы. Часть 3. Подача
Два типа проблемных заявок
Разное
Немного о проактивности и реактивности игровой среды
Конкретика против абстракции
Когда писать приключения — это всё, что ты умеешь
Как НА САМОМ деле нужно водить "Шиноби" (и про OSR в киберпанке)
Заметки на полях, часть 1
Итоги года (2020)
Итоги года (2021)
Амур в подземельях, или нам не хватает любви
Как вернуть чёрным магам их жуткую славу
Можно ли играть в НРИ «неправильно»
Компьютерные игры
The Witness: процесс, а не результат
400 дней одиночества
Конкурсы
Конкурс «Крепость в Порубежье»
«Крепость в Порубежье». Итоги
Дорабатываем модули с конкурса «Стены старинного дворца»
Переделываем «Сказку смотрителя маяка»
Дорабатываем «Барбакан»
Дорабатываем «Кровавый собор»
Про «Приют Финзеама»
Переводы
Правила OD&D по встречам с чудовищами в подземелье
Подземелье как мифологический потусторонний мир
Заблуждения по поводу Sword & Sorcery, касающиеся НРИ
Первое приключение в подземелье
Дэйв Арнесон, Блэкмур и я!
LL Дворец Неупокоения (Palace of Unquiet Repose)
Дворец Неупокоения, часть 1
Дворец Неупокоения, часть 2
Дворец Неупокоения, часть 3
Дворец Неупокоения, часть 4
Дворец Неупокоения, часть 5
Хроники Barrowmaze
DCC Болото сожрёт всех
Экспедиции 1-4
Экспедиция 5
Экспедиция 7
Экспедиции 8 и 9
Экспедиция 10
Экспедиция 11
Экспедиция 12
Экспедиция 13
Мечи на границе
Всесвіт Відьмака (НРІ, лор та новини)
𝔉𝔲𝔫𝔤𝔞𝔩𝔬𝔦𝔡 𝔅𝔞𝔰𝔱𝔞𝔯𝔡𝔰
про НРІ маловідомих українських авторів"
Наративний дизайн у НРІ або як зробити свою гру.
Основи візуального дизайну в НРІ
Українське видавництво настільно-рольових ігор. КУРА Колекція Українських Рольових Авантюр
багато матеріалів по маусрітеру
Starfinder зі смаком черешні 🍒
Блог по старфайндеру
ПАБ ПІВ ПІНТИ - Oleksandr Panforov
"Ктулху без хтоні. Це взагалі законно?"
https://www.instagram.com/oleksandr_panforov
Баланс ілюзорний. Баланс в D&D ще ілюзорніший.
Допоможіть, я змушую себе писати сюжет. І часом мені подобається.
Якщо хочеш знати, що майстер думає про гроші, спитай, у кого він їх взяв.
Aki's bag of weird stuff
This is Gothic Punk
Про Vampire the Masquarade
Келілів Притин 🇺🇦🏳️🌈✙
З прямої згоди boardova ділюся перекладом «Вампіриці: Маскарад»— у ✨ПДФ
Багато цікавих постів з думками
Roleplay Солов'їною
Читати: D&D не було б таким, без цих жінок
Культ Спокути Warhammer 40000 Cult of the Redemption
"На шляху" до толерантності. Від гейту ДнД до розуміння (чи ні)?
Слуга Мідскульчика
Канал про Настільні Рольові Ігри.
Тут на вас чекає висвітлення тем:
Створення власних НРІ
Мистецтво Майстрування
Дисципліна Майстрування
Всякі офтопні роздуми
Dicepunk 🎲🤘
Darkmentat написав статтю-прозріння
про напрями та бар'єри в гекскравлах
Archeterica Imago
Настільно рольова гра про джентльменську конспірологію; контакт @aurelict
Таверна "Гримлячі Кістки"
ДошкаГероїв - публікації від підписників
НашеХомбрю - публікації від підписників
ЦікавіЛокації - публікації від підписників
ЦікавіНПС - публікації від підписників
СюжетніПовороти - публікації від підписників
🍉 D&D 🍉 ВСІМ 🍉
Розквіт і занепад ДНД в Японії
OpenDice: Планари D&D
Відкрийте в собі ботаніка: Dungeons & Dragons у військовій розвідці
Як почати грати в Dungeons & Dragons
Коротка історія Open Gaming License
Чи потрібно мені використовувати Open Gaming License?
Пропонований OGL 1.1 не є відкритою ліцензією. Боріться за своє хобі.
Нова ліцензія Dungeons & Dragons посилює контроль над конкурентами
Так можна чи ні відкликати ліцензію?
Локалізації та матеріали
Даркментат переклав невелике підземелля для ОСР — Цитадель зла.
"Дім, який збудували Канніти — це нова еберронська пригода
Нова стаття-збірка модулів для гри "Десять Свічок"
від українських авторів, ми трішечки причетні до цього теж.
Локалізація 1-сторінкової гри Big Gay Orcs
– Здоровенні орки-геї від Ґранта Говітта
Черговий хак на Yippee-Ki-Yay від @Aki_no_ko, бо хаків багато не буває! "YKY: Місія: Врятувати Різдво"
"Один шанс на мільйон для пригод" , переклад чудової неофіційної НРГ по Дискосвіту, всесвіту Террі Пратчетта від Інріум.
Модуль 18+ для Каїрна від Super8: Чорна книга
В книзі є багато цікавого і особливий стиль автора.
Прокляття чорного журавля
— є шанс, що ви могли пропустити нову гру від Super8 про пригоди героїв, що йдуть шляхом вдосконалення до своєї мети – вознесіння, в жанрі сянься.
Локалізація «Козли Розбишаки»
від Інріум, односторінкова гра, в якій треба грати цапами.
Симбарум — глосарій термінів українською
мовою від спільноти фанатів Симбарума.
Андрій Гусаров, володар Темнобаштового болота переклав невеличку процедуру
швидкої генерації підземель від The Lost Bay Studio.
Хоч заклопотаний зараз іншими справами, але не втримався і зробив невеликий односторінковий данж-лігвище для OSE. Ведмежий розлом
Фанатська гра по всесвіту Гаррі Поттера від українскього автора, я почув про неї вперше, хоче це вже 3 видання — Wizarding World.
Переклад гри від Stellium Games Розбійники Зеленолісся
на базі Клинків у Пітьмі. Уявлення не маю, що це, кажуть класне.
Хак-лист для 10 свічок від Stellium Games
Floppy world — плей тест фентезійної пбта гри, яка мітить на лаври на Dungeon Worlda. А може вона це зробити чи ні, автор запрошує вас перевірити. За посиланням є форма, куди писати відгук.
Зробив ось таку доку де згадуватиму модулі що читав та водив і вони мені здаються годними. Якось пізніше ще доповню описи рівнями для яких підходить пригода, а то якось не по людськи
Навчальний ОСР модуль "Гробниця зміїних королів" з порадами для нових рефері є тепер українською, стараннями DFC, rpg lab gremlin та Vlad Dracula.
The Last Orison - Гра видана, доступна
Як створити персонажа у нрі "Вампіри: Маскарад 5 редакції"