Путівник про НРІ за темами
Привіт! Так як матеріалів в спільноти доволі багато, а працюю я поки один, то для початку зробив добірку матеріалів по темах. Пізніше всі ці матеріали будуть перенесені на цей сайт, та поєднані між собою.
Вже опубліковані матеріали тут, мають примітку "Джерело".
Про НРІ
Що таке Настільні Рольові Ігри?
D&D та НРІ: гайд новачка
НРІ під мікроскопом
D&D та НРІ: чому варто пограти?
Перша партія ДнД
Чому я граю в “вигадані ігри” – НРІ
Користь НРІ
Про війну, пошук щастя, та D&D та НРІ
Мій Ескапізм та його види як метод порятунку
Настільні рольові ігри як спосіб пережити жахи московитського вторгення
Суспільство, наука, D&D та НРІ
Що за нрі школи?
OSR: що це таке і чому «Старій школі» варто дати шанс
Олдскульний простір та мідскульний час - олдскул трактує історію як час, мідскул - як простір
Крадійські хитрощі. Крадій в OSR
Про підготовку та імпровізацію
Як почати грати в наративні ігри?
Про соло режим в НРІ
Про що поговорити після сесії: поради щодо змістовного відгуку.
Сюжет у кампаніях-пісочницях
Що таке рольова пісочниця?
Аргументи за те, щоб грати в ігри-пісочниці в НРІ
Про OSR
Лекція "Як виграти в НРІ?"
Теги персонажів з The Atlas of the Latter Earth
Три критерії агентивності
Проста метрика агентивності
Гравцям
Створення персонажа під різні типи пригод
Манчкіни у НРІ
"Манчкін" - це не тільки настільна гра, але й архетип гравця в D&D, Pathfinder та багатьох інших НРІ.
Топ 7 найкращих НРІ для новачків
Як почати грати в наративні ігри?
Як народити персонажа?
“Шалений” тейк про Ролплей в D&D та НРІ
Не днд - НРІ. Що робить НРІ -- нрі. Як грати для гравця
Архетипи гравців у НРІ (переклад)
Майстрам
D&D та НРІ: як провести гру?
Як я став майстром НРІ
Судження гри Переклад глави “Judging the game” книги Arbiter of Worlds: A Primer for Gamemasters від Alexander Macris – автора гри Adventurer Conqueror King System
Майстер гри – це Сатана
Чому тобі не варто проводити кампанії по готовим книжкам
Головне правило Ведучих НРІ, або Чому твій реалістичний світ нікому не потрібен
“Розмір має значення“: кількість гравців в рольовій грі.
То як, дідько, мені провести довгу кампанію?
Випадкові зустрічі: як використовувати?
Як робити Анонси до ігор
Рецензія на книгу "So you want to be a Game Master"
Про нагороди в НРІ
Про епізодичні кампанії
Помилки майстра: як виправляти і чи завжди варто це робити?
Пісочниці та лінійні пригоди: переваги та недоліки двох підходів
Про ігрові структури
Чому не варто використовувати правила без коригувань систему. Навички як рятівні кидки (переклад)
О відкритих ситуаціях
Бойові випробування у кампаніях пісочницях (ЛЦВ)
Принципи бійок в кампаніях-пісочницях
Випадкові зустрічі (енкаунтери)
Соціальна взаємодія в кампаніях-пісочницях
Дослідження в кампаніях-пісочницях
Біхевіоризм в кампаніях-пісочницях
Фракції в кампанії-пісочниці
Дешманські наколіночні пісочниці
Простий гайд по гекскравлам
Трохи про гекскравли
Напрями та бар'єри в гекскравлах
Готові матеріали, які можна використати у своїй грі
Тижневі монстри
Тижневі монстри 2
Тижневі Монстри 03
Тижневі монстри 04
Deity: Pharasma
Pathfinder2e Фаразма, невблаганна вартова життя та смерті, безжально нейтральна у своїх завданнях. Вона спостерігає за смертю немовлят, передчасним кінцем праведників і тривалим віком тиранів, не виносячи вироку щодо справедливості кожної смерті, зустрічаючи кожне нове життя однаково.
Топ-10 найкращих лиходіїв D&D для романтичних відносин
Енкаунтери під час подорожі
Мирні енканутери під час подорожі
Підступні енкаунтери
Скарби у ваших іграх
Шаблони місій в постап-сетінгу
Рандомайзери на всі випадки життя
d10 енкаунтерів - фентезі
d10 енкаунтерів - постап
d10 енкаунтерів для міста
Табличка натхнення
Дика природа
Підготовка до гри
Кмітлива підготовка (переклад)
Кмітлива підготовка, ч. 2 – Принципи кмітливої підготовки (переклад)
Кмітлива підготовка, ч. 3 – Розробка status quo (переклад)
Кмітлива підготовка, ч. 4 – Документи статусу кампаній – ДСК (переклад)
Blorb-принципи. Підготовка до гри за допомогою елементів
Як підготувати олдскульну кампанію за пару годин
Нотатки майстра: підготовка до гри vs підготовка до публікації
Вказівники на роздоріжжі
формату гри "пісочниця", Нульова сесія та білий аркуш
Створюємо захоплюючі небойові сцени: про виклики навичок та годинники прогресу
Просунуті методи створення детективних історій, або «Як мені провести детективну кампанію?»
Як вивчити нову настільно-рольову гру?
Вітання! Сьогоднішня нотатка на дуже важливу тему: як розширити свій горизонт та вивчити нову настільно-рольову гру в найшвидший термін? І як максимально ефективно навчити цій грі ваших гравців?
Створюємо захоплюючі небойові сцени: про виклики навичок та годинники прогресу
Як ви плануєте грати у цю гру?
Привіт, з вами GMonline, він же ж Vlad Dracula. Хочу поділитися з вами опитувальником, який ви зможете використовувати, щоб краще пояснити гравцям у що ви хочете грати або поставити ці питання як гравець групі.
Світобудова, сюжет та створення НІПів
Техніки написання пригод
Як за допомогою історій побудувати сюєет. Історії - хомрул для оцифровки наслідків дій гравців
Як зробити ваш лор цікавим для гравців?
Сценаристика для чайників, або «Як провести кінематографічну кампанію?»
Різні підходи до побудови історії
Як написати пригоду-пісочницю
Жахливі лиходії, або «Як створити іконічних антагоністів?»
Чужинці та їх розробка (переклад)
5 різновидів етичних дилем (переклад)
Поради щодо головоломок + трохи прикладів (переклад)
Як робити та не робити головоломки (той самий переклад)
Як вибрати рятівний кидок?
Створюємо місто для вашого сетингу
Чому тобі варто додати у свою гру детективну історію, та як це зробити?
Географія у ваших світах
Підземелля
Про челендж Dungeon23. 365 кімнат за рік.
Давай повільніше, у тебе добре виходить Dungeon23
Коліщатка в коліщатках: доказ доцільності жакоізації (підвищення рівня) підземель
Продовжимо тему петель та "жакоїзації"
Навіщо, все ж таки, нам ті петлі?
Більше роздумів про петлі в данжах
Що ми випробовуємо? Підземелля
Посібник з таємних дверей від Goblin Punch
Підземелля: пишемо легенду для мапи
Підземелля: створюємо цікавий ігровий досвід
Про порожні кімнати
Ходи в підземеллі: структуруємо дослідження
Контрольний список для підземель
Правило "1-з-6"
Сторітелінг та проведення гри
Як вести переговори в OSR іграх на місці майстра
Таємниці відіграшу, про які ніхто не говорить, або «Як побудувати переконливих персонажів?»
Динаміка гри, або «Як уникнути 4- годинних сесій ні про що?»
Правило крутизни в НРІ
Довкільний сторітелінг (переклад)
Безініціативне дійство (бій без ініціативи) (переклад)
Цікаві бойові сцени і битви з босами
Порада з майстрування: описуйте проблему, а не пропонуйте її рішення
Наукова фантастика та космічні пригоди
Поширені недомисли (переклад) (про космос)
Розподілене місто (переклад)
Методика створення світу A.F.T.E.R. (переклад)
Космос як океан, космічні кораблі як підводні човни (переклад)
Посібник з жорсткої НФ для аматорів (переклад)
Використання крилатих космічних кораблів (переклад)
Traveller: із самого початку – почніть з малого (переклад)
Переходи за точками з урахуванням дельта-v (переклад)
Проводячи ігри, при організації космічних подорожей я віддаю перевагу переходам за точками.
Як створити пісочницю по Traveller (переклад)
Класичний Traveller: генерування світу – Гоні C844789-7 Ag S "Монета" (переклад)
Авторам пригод та систем
НРІ після дистиляції та циклічний трикутник
НРІ у розрізі та настільно-рольовий індекс
Як опублікувати свою першу пригоду?
Як написати свою першу пригоду?
Нотатки майстра: підготовка до гри vs підготовка до публікації
Гайди
Як налаштувати безкоштовний сервер Oracle Cloud для хостингу Foundry vtt
Як зробити просту ширму майстра
Створюємо мапи для ігор з Dungeondraft!
Верстаємо гоумбрю в офіційному стилі з GMBinder!
Створюємо блоки статистики монстрів з TetraCube!
Історії гравців: пригоди персонажів
Гоббіт, котрий зайшов занадто Глибоко
Історія про Гоббіта у одному з всесвітів Підземель та Драконів, який зайшов занадто глибоко в пошуках, чого би там не було
Історія про Еріка та Газебо Жаху
Пригоди Тарена Шепота. Частина 1. Десаринська долина. Таверна "Щасливий Гобіт". Підготовка до гір Мечів
Пригоди Тарена Шепота. Частина 2. Десаринська долина. Могильний ліс
Пригоди Тарена Шепота. Частина 3. Могильний ліс і привиди.
Пригоди Тарена Шепота. Частина 4. Могильний ліс. Руїни
Історії майстрів: ваші світи
Системи
Настільно-рольові ігри: огляд від спільноти ІНРІУМ
Нещодавно в телеграмі спільноти ІНРІУМ був флешмоб - учасники писали одне-два речення про свою улюблену рольовку. Тетяна і Слава зібрали їх докупи, а я оформив у вигляді статті. На мій погляд, вийшов непоганий огляд того які НРІ взагалі існують і популярні серед української спільноти. Бажаю приємного читання :)
10 унікальних НРІ, які варто спробувати кожному — мій суб’єктивний ТОП-10
Огляд: популярні системи правил в настільно-рольових іграх
Мій найцінніший досвід у НРІ
ДНД
Шкідливі звички, які викликає DnD 5E, або «Чому я граю в усі ігри однаково?»
Чому я ніколи більше не зіграю у DnD 5E
Dark Sun: сетинг D&D загублений в пісках часу
Драконячі шахи, гра зі світів D&D
Місяці у ДНД. Кадендар Харптоса (переклад з англійської)
Вітаю, ти 4-го рівня!
Бастіони у D&D 2024
Передісторії у D&D (2024)
Як створити персонажа на “D&D Beyond?” (2024)
Лист персонажа D&D (5e)
Передісторії для D&D (5е)
Як обрати клас та расу у D&D? (2024)
Як підняти рівень персонажа у D&D? (5е)
Як створити персонажа для D&D? (5е)
D&D – антисередньовічний світ (переклад)
Чарівник: посібник для гравців Dungeons & Dragons
Як грати в ДнД легально?
Масштабний онлайн-епік з Dungeons & Dragons “по-українськи”
Драма навколо OGL 1.1 та майбутнє Dungeons & Dragons. Що робити авторам пригод?
Що було до THAC0
Чаклунство та стіна щитів
Використання крадійських навичок
The Black Wyrm of Brandonsford
Весен
Як створюються детективні історії у Весен та чому цей підхід корисний для будь-якої НРІ
Як написати Таємницю для Весен
Весен: огляд збірок пригод A Wicked Secret та Seasons of Mystery
Космічний ковбой
Приклад гри Космічного ковбоя
Пропоную розглянути кілька цікавих технологій що вплинули на розвиток людства до 2075го горку(https://telegra.ph/Revolyucіjnі-tehnologіi-majbutnogo-09-21),
Oxymask 2nd breath(https://telegra.ph/Oxymask-2nd-breath-10-03)
Vampire the Masquerade
Вампіри всесвіту Vampire the Masquerade
2d20
Знайомство з системою на прикладі Achtung! Ctulhu.
Світі Темряви
Реквієм вампірів у Світі Темряви
Pathfinder
Велике потойбіччя / Great Beyond Частина перша — Внутрішні Сфери
Велике Потойбіччя / Great Beyond. Частина Друга — Зовнішні Сфери / Outer Sphere
Empire of the Petal Throne
Текумель: Забутий ровесник D&D
Цього року НРІ спільнота святкує 50 років з виходу настільно-рольової гри Dungeons&Dragons, проте, ювілей не тільки в неї. Невдовзі після публікації першого видання D&D вийшла гра «Empire of the Petal Throne», що познайомила читачів із дивовижним світом Текумель.
PbtA
Monster of the Week: Подвійний огляд на Хелловін
Досвідчена команда різношерстних мисливців на монстрів виходить на полювання.
Public Access: ностальгічний VHS-горор та інвертований детектив
Про перевірки характеристик, в OSR і PbtA
Часті питання про "пбташні" ігри
Dungeon World
Apocalypse World
Краєходці
Краєходці
Про майстерські ходи в Краєходцях
Корабельні бої в Краєходцях
Підготовка загроз в Краєходцях
модуль Система Карнак
Offworlders
Monster of the Week
Cyberpunk Red
Топ 6 найсильніших приватних армій світу Cyberpunk Red
Shadowdark
Походження (раси) в Shadowdark (довільний переклад)
Shadowdark виправляє все, що не так з 5e (автор Барон де Роп для Dungeon Masterpiece)
Класи в Shadowdark
Shadowdark (предісторії, мови, світогляд, релігія, спорядження, титули і інші деталі створення персонажа)
Ten Candles
Світ темний, і ми живі: простота і екстраординарний сторітелінг Ten Candles
Ten Candles: модулі від українських авторів
Forbidden Lands
Forbidden Lands: виживання і подорожі у світі фентезі
Symbaroum
Symbaroum: Дослідження руїн та історії у світі темного фентезі
Star Wars RPG
Наративні куби в Star Wars RPG і градація успіху в НРІ
The One Ring 2e
The One Ring 2e: Рольові пригоди у Середзем'ї
Огляд доповнення Moria – Through the Doors of Durin для The One Ring 2e
Морія — це не набір готових пригод, і не кампанія в традиційному сенсі. Це величезна пісочниця, середовище, яке можна використати в ваших власних іграх так, як ви самі того забажаєте.
Candela Obscura
Кандела Обскура: окультні розслідування від Critical Role
The Wildsea RPG
The Wildsea RPG: дослідження моря-лісу з оригінальними механіками
Як Wildsea допомагає спільному створенню історії в настільно-рольових іграх
Чому мені цікаво створювати персонажа у Wildsea?
Чому мені подобається водити Wildsea?
Генерація місць у дикий природі (Wilderness)
Mausritter
Маусріттер: хоробрі мишки в небезпечному світі
Бедлам!
Бедлам! Переклад односторінкової рольової гри
# Мечі Серпентину
Мечі Серпентину: механіка маневрів
Swords of the Serpentine: пригодницьке фентезі на детективному рушії
Колекція Українських Рольових Авантюр
Рецензія на "Колекцію Українських Рольових Авантюр"
Slugblaster
Slugblaster: підлітки на говербордах досліджують мультивсесвіт
Клинки в Пітьмі
Клинки в Пітьмі: симулятор банди в вікторіанському місті з привидами
Amber Diceless
Огляд Amber Diceless, або як виглядає НРІ, коли ми вбиваємо випадковість
Legend in the Mist
Legend in the Mist: наративне сільське фентезі
Spire: The City Must Fall
Spire: The City Must Fall — революція в декораціях темного міського фентезі
Into the Odd
Into the Odd: Мінімалістична і стильна NSR-гра
Monsterhearts 2
Крізь темні серця: Відкриваючи емоційний світ Monsterhearts 2
Urban Shadows
Ніч змиває обличчя, але залишає маски: огляд другої редакції Urban Shadows
GUMSHOE
GUMSHOE: кожну містифікацію буде розкрито
Привіт, з вами майже патентований майстер детективів, і сьогодні я розповім вам трохи про систему яка спеціально заточена щоб водити пригоди, що сфокусовані на розгадуванні загадок і з'ясуванні того що ж насправді відбувається.
Worlds Without Number
Теги спільнот з Worlds Without Number
Релігія у вашому світі
Уряд у королівствах вашого світу
Історія у ваших світах
Нації у ваших світах
Використання шаблонів
Генерація еліти (Court)
Генерація руїн
Генерація характерів
Мотивація монстрів
Контекстуалізація монстрів
Cities Without Numbers
Пісочниця та кіберпанк - рівні світу
Теги місій з Cities Without Numbers
Теми кіберпанку
Генеруємо проблеми світу та міста в кіберпанк сетінгу
Фракції в постапок-сетінгу
Створення банди
Створення мегакорпорації
Other Dust
Створюємо фракцію в постап-сетінгу
Створення руїн у постап-сетінгу
Band of Blades
Blood of Pangea
Огляд системи “Кров сарматів” - хаку на “Blood of Pangea”
Genesys
Перевірки в Genesys та односторінковки
Lamentations of the Flame Princess
Чому мені подобаються правила LotFP
Про "хоррорність" LotFP
# Wolves Upon the Coast
https://lukegearing.blot.im/wolves-upon-the-coast
Огляд Wolves Upon the Coast
# Hazard System
Old-School Essentials
Різниця між звичайною та "Advanced" OSE
А я короч упоровся двигать пікселі і оформив ще один пак хоумрулів для OSE
Вовки узбережжя. Хак на основі Wolves Upon the Coast
Переклад Цитадель зла
Frontier Scum
Mothership
Death in Space
Knave
Blood of Pangea
Chulhu Dark,
хак Ктулху в пітьмі
+Шіокава: перший модуль,
другий модуль
Матеріали пов'язані з нрі
Геловінський фестиваль від спільноти ІНРІУМ
D&D в кіно: 2000 vs. 2023
Огляд фільму "Dungeons and Dragons: Честь злодіїв"
50 ідей різдвяних подарунків любителям Dungeons & Dragons та інших настільних рольових ігор у 2024 році
В чому магія “Магії“? Розбираємось із найпопулярнішою колекційною картковою грою
Текст як скульптура
Доступність контенту
Квест-книги (Escape Game)
квест книга. настільна гра
Рінограденції - як чудовий початок у криптозоології
Рецепт культового твору (роздуми)
Банальні поради, щоб стати не банальним письменником.
Кайола rodovid
Скринька з Допотопного Світу
Фанделверські Епоси
Семигранник Долі
Маскарад Пригодників
Ієтунак: Перевтілення
Лука Бич Божий
Фейрі, що вижив
Одне тіло, три свідомості
Redrick Підземельний синдром
Розробка пригод
Два режими творчості
"Ми зустріли" проти "Ми зробили"
На що звернути увагу, складаючи таблицю енкаунтерів для підземелля
Навіщо, все ж таки, нам ті петлі?
Продовжимо тему петель та "жакоїзації"
Симетрія в дизайні підземелля
Критерії нормального модуля
Рецензії, огляди, автори
Мій топ-5 авторів олдскульних пригод
Мистецтво рулінгів
Як працювати з найманцями
Використання варгеймових правил в пісочниці
Механіки старих редакцій
Поточнe
Про "легкі" OSR-системи
Новини про "Кас-Хатар"
"Кас-Хатар" та криза OGL
Кас-Хатар, російськомовна версія
Архів російскомовних матеріалів зі старого пабліку
Citycrawl
Часть 1: Карта и генератор улиц
Часть 2: Случайные столкновения
Часть 3: Другие правила и процедуры
Часть 4: Канализация как мета-подземелье
Часть 5: Случайные таблицы
Часть 6: Другой масштаб
Городская схема: быстрый способ картографировать город
Нужен ли ведущему план каждого здания в городе?
Рэдротика
Как начать кампанию по Рэдротике
Appendix N для Рэдротики
Художественная литература
Что такое Sword and Sorcery?
Рецензия на Tales from the Magician Skull 1-2
Рецензия на роман Swordmistress of Chaos
Рецензия на Whetstone #3, Amateur magazine of sword and sorcery
Tomb of Horrors
Анализ Tomb of Horrors, часть первая
Анализ Tomb of Horrors, часть вторая
Анализ Tomb of Horrors, часть третья
Анализ Tomb of Horrors, часть четвёртая
Анализ Tomb of Horrors, часть пятая
Анализ Tomb of Horrors, часть шестая
Анализ Tomb of Horrors, часть седьмая
Анализ Tomb of Horrors, часть восьмая
Анализ Tomb of Horrors, заключение
Ревью, рецензии, обзоры
Рецензия на Frostbitten & Mutilated
Рецензия на Veins of the Earth
Рецензия на The Hyqueous Vaults
Рецензия на The Cold Ruins of Lastlife
Рецензия на «Мечи и розы»
Dungeon Crawl Classics. Скрип мидскула на зубах
Рецензия на Maze of the Blue Medusa
Рецензия на City State of the Invincible Overlord (2004)
Рецензия на Silent Titans
Рецензия на DCC Lankhmar Boxed Set
Рецензия на второй выпуск фэнзина «Пустоши»
Рецензия на модуль Kidnap the Archpriest
Рецензия на Castle Xyntillan
Рецензия на The Halls of Arden Vul
Городские кампании, которые не потребуют от вас полгода на подготовку
Рецензия на Lankhmar, City of Adventure (1e AD&D)
Разработка приключений
Про головоломки
Нейминг — это важно
Скрытность для "воровских" модулей
Подготовка "воровского" модуля. Часть 1
Подготовка "воровского" модуля. Часть 2
Компоненты приключения
«Семена неземных наслаждений» — постмортем
Три геймплейных слоя в «Песнях мёртвых рыб»
Роль тоннелей и коридоров
Как сделать обычную локацию интереснее
Пара мыслей — про левел-дизайн, «Вора» и шкатулки с секретом
Потрясающий тайник из Axiom Verge — и как сделать такой же
Как писать модули. Структура текста
Подборка материалов, повлиявших на мой подход к модулям
Игра на высоких уровнях
X10: Red Arrow, Black Shield. Военно-политическое приключение
Про модули для персонажей высокого уровня
CM1 Test of the Warlords — захват доменов
Механики старых редакций
Проблемы вора в B\X
Surprise Round в подробностях
Hit Dice и экономика хит-поинтов
Навыки в разных редакциях D&D
Искусство рулинга
Про OSR, высокую смертность и исследование
Мой взгляд на искусство рулинга
Искусство рулинга: бой
Волшебный ё_аный Вьетнам. Как устроить войну в подземелье
Слухи в играх старой школы. Часть 1. История и функции
Слухи в играх старой школы. Часть 2. Подготовка
Слухи в играх старой школы. Часть 3. Подача
Два типа проблемных заявок
Tekumel: Empire of the Petal Throne
Текумель — фантастические приключения на другой планете
Мир Лепесткового трона
Первые правила Empire of the Petal Throne
Разное
Про разбиваемые щиты
Немного про weird
Немного о проактивности и реактивности игровой среды
Конкретика против абстракции
Когда писать приключения — это всё, что ты умеешь
Как НА САМОМ деле нужно водить "Шиноби" (и про OSR в киберпанке)
Заметки на полях, часть 1
Итоги года (2020)
Итоги года (2021)
Амур в подземельях, или нам не хватает любви
Как вернуть чёрным магам их жуткую славу
Можно ли играть в НРИ «неправильно»
Компьютерные игры
The Witness: процесс, а не результат
400 дней одиночества
Конкурсы
Конкурс «Крепость в Порубежье»
«Крепость в Порубежье». Итоги
Дорабатываем модули с конкурса «Стены старинного дворца»
Переделываем «Сказку смотрителя маяка»
Дорабатываем «Барбакан»
Дорабатываем «Кровавый собор»
Про «Приют Финзеама»
Переводы
Правила OD&D по встречам с чудовищами в подземелье
Подземелье как мифологический потусторонний мир
Заблуждения по поводу Sword & Sorcery, касающиеся НРИ
Первое приключение в подземелье
Дэйв Арнесон, Блэкмур и я!
LL Дворец Неупокоения (Palace of Unquiet Repose)
Дворец Неупокоения, часть 1
Дворец Неупокоения, часть 2
Дворец Неупокоения, часть 3
Дворец Неупокоения, часть 4
Дворец Неупокоения, часть 5
Песни мёртвых рыб
Песни мёртвых рыб, часть первая
Песни мёртвых рыб, часть вторая
Хроники Barrowmaze
DCC Болото сожрёт всех
Экспедиции 1-4
Экспедиция 5
Экспедиция 7
Экспедиции 8 и 9
Экспедиция 10
Экспедиция 11
Экспедиция 12
Экспедиция 13
Мечи на границе
Всесвіт Відьмака (НРІ, лор та новини)
𝔉𝔲𝔫𝔤𝔞𝔩𝔬𝔦𝔡 𝔅𝔞𝔰𝔱𝔞𝔯𝔡𝔰
про НРІ маловідомих українських авторів"
Наративний дизайн у НРІ або як зробити свою гру.
Основи візуального дизайну в НРІ
Українське видавництво настільно-рольових ігор. КУРА Колекція Українських Рольових Авантюр
багато матеріалів по маусрітеру
Starfinder зі смаком черешні 🍒
Блог по старфайндеру
ПАБ ПІВ ПІНТИ - Oleksandr Panforov
"Ктулху без хтоні. Це взагалі законно?"
https://www.instagram.com/oleksandr_panforov
Баланс ілюзорний. Баланс в D&D ще ілюзорніший.
Допоможіть, я змушую себе писати сюжет. І часом мені подобається.
Якщо хочеш знати, що майстер думає про гроші, спитай, у кого він їх взяв.
Aki's bag of weird stuff
This is Gothic Punk
Про Vampire the Masquarade
Келілів Притин 🇺🇦🏳️🌈✙
З прямої згоди boardova ділюся перекладом «Вампіриці: Маскарад»— у ✨ПДФ
Багато цікавих постів з думками
Roleplay Солов'їною
Читати: D&D не було б таким, без цих жінок
Культ Спокути Warhammer 40000 Cult of the Redemption
"На шляху" до толерантності. Від гейту ДнД до розуміння (чи ні)?
Слуга Мідскульчика
Канал про Настільні Рольові Ігри.
Тут на вас чекає висвітлення тем:
Створення власних НРІ
Мистецтво Майстрування
Дисципліна Майстрування
Всякі офтопні роздуми
Dicepunk 🎲🤘
Darkmentat написав статтю-прозріння
про напрями та бар'єри в гекскравлах
Archeterica Imago
Настільно рольова гра про джентльменську конспірологію; контакт @aurelict
Таверна "Гримлячі Кістки"
ДошкаГероїв - публікації від підписників
НашеХомбрю - публікації від підписників
ЦікавіЛокації - публікації від підписників
ЦікавіНПС - публікації від підписників
СюжетніПовороти - публікації від підписників
🍉 D&D 🍉 ВСІМ 🍉
Розквіт і занепад ДНД в Японії
OpenDice: Планари D&D
Відкрийте в собі ботаніка: Dungeons & Dragons у військовій розвідці
Як почати грати в Dungeons & Dragons
Коротка історія Open Gaming License
Чи потрібно мені використовувати Open Gaming License?
Пропонований OGL 1.1 не є відкритою ліцензією. Боріться за своє хобі.
Нова ліцензія Dungeons & Dragons посилює контроль над конкурентами
Так можна чи ні відкликати ліцензію?
Локалізації та матеріали
Даркментат переклав невелике підземелля для ОСР — Цитадель зла.
"Дім, який збудували Канніти — це нова еберронська пригода
Нова стаття-збірка модулів для гри "Десять Свічок"
від українських авторів, ми трішечки причетні до цього теж.
Локалізація 1-сторінкової гри Big Gay Orcs
– Здоровенні орки-геї від Ґранта Говітта
Черговий хак на Yippee-Ki-Yay від @Aki_no_ko, бо хаків багато не буває! "YKY: Місія: Врятувати Різдво"
"Один шанс на мільйон для пригод" , переклад чудової неофіційної НРГ по Дискосвіту, всесвіту Террі Пратчетта від Інріум.
Модуль 18+ для Каїрна від Super8: Чорна книга
В книзі є багато цікавого і особливий стиль автора.
Прокляття чорного журавля
— є шанс, що ви могли пропустити нову гру від Super8 про пригоди героїв, що йдуть шляхом вдосконалення до своєї мети – вознесіння, в жанрі сянься.
Локалізація «Козли Розбишаки»
від Інріум, односторінкова гра, в якій треба грати цапами.
Симбарум — глосарій термінів українською
мовою від спільноти фанатів Симбарума.
Андрій Гусаров, володар Темнобаштового болота переклав невеличку процедуру
швидкої генерації підземель від The Lost Bay Studio.
Хоч заклопотаний зараз іншими справами, але не втримався і зробив невеликий односторінковий данж-лігвище для OSE. Ведмежий розлом
Фанатська гра по всесвіту Гаррі Поттера від українскього автора, я почув про неї вперше, хоче це вже 3 видання — Wizarding World.
Переклад гри від Stellium Games Розбійники Зеленолісся
на базі Клинків у Пітьмі. Уявлення не маю, що це, кажуть класне.
Хак-лист для 10 свічок від Stellium Games
Floppy world — плей тест фентезійної пбта гри, яка мітить на лаври на Dungeon Worlda. А може вона це зробити чи ні, автор запрошує вас перевірити. За посиланням є форма, куди писати відгук.
Зробив ось таку доку де згадуватиму модулі що читав та водив і вони мені здаються годними. Якось пізніше ще доповню описи рівнями для яких підходить пригода, а то якось не по людськи
Навчальний ОСР модуль "Гробниця зміїних королів" з порадами для нових рефері є тепер українською, стараннями DFC, rpg lab gremlin та Vlad Dracula.
The Last Orison - Гра видана, доступна
Як створити персонажа у нрі "Вампіри: Маскарад 5 редакції"
Ресурси
Ви можете знайти детальну інформацію про створення речей для Вовків або разом з ними тут.
Ви можете знайти доповнення до Skirmish Wargame тут , використовуючи Flagrant Factions — дякую, Майкі Ломбарді!
Ви можете знайти інше доповнення до Skirmish тут , більше схоже на Chainmail — дякую, Taliesin!
Ви можете знайти короткий виклад правил тут — дякую, Райлз!
Ви можете знайти генератор імен для скандинавських ієрогліфів тут - дякую, Джекі Валадез!
Ви можете знайти ролик погоди та зустрічей тут — дякую Canyon Frost (він же Der PigDog)!
Ви можете знайти тут чудовий аркуш персонажа та чисту карту — дякую, Гален Пежо!
Тут ви можете знайти справжній фанзін — дякую, Адаме, та Каньйоне!
Попередження щодо контенту , спрямованого на гравців та суддів, можна знайти тут – дякуємо ICBMoose!
Ви можете знайти звіти про вистави, роздуми та додатковий контент тут — дякую, Адаме!
📝 Короткі замітки
Про Purple Lotus
Про високорівневі закляття
Про квести
Про Frostbitten and Mutilated
Розрізненні думки про міські пригоди
Як вкотитись в OSR
Про відсутність уніфікації в OSR
Критика Roll Under Ability в OSR
Думки поради про підземелля для Dungeon23
Як нагенерити основу для чуток
Про "дублювання" SaveorDie кидків
Про NPC для ескалації
Про "час койота" в НРІ
Про "розповідання історій" в НРІ
OSE Хоумрули
Про початок гри 23 рівнями
Про Maid RPG
Про паперові книги правил
Історія Record of Lodoss War
Про звіти з ігор
Поради до конкурсу пригод для Каїрна
Про енкаунтери в гекскравлах
Про характеристики в морк боргах
Про "гру на перемогу" в НРІ
І ще трохи про "гру на перемогу"
На захист Фінча і компанії
Про монети та цінності
Кластери замість кімнат
Модулі та пригоди
Переклад Зруйнована вежа Зенопа
Гробниця Аларіса
Краплина Хаосу
Позаконкурсні роботи для Каїрна: Побоїще долини Гримодолу
та Підземелля Лісу й Холоду
Ведмежий розлом
Переклад В'язниця ненависного самозванця
Переклад Темнолісся
Склеп Ренати Рибар